Seketika..

Ya ALLAH....sibuknya aku....terasa diri tenggelam dalam dunia yang sangat memenatkan...sungguh...aku letih..tuhan, maafkan aku...lamanya aku tidak mengadapMU dalam keadaan hatiku benar-benar hanya ada Engkau dan aku...sungguh Ya Allah,aku rindu saat itu....saat aku menangis dan mengadu...saat aku mula-mula mengakui cintaMu, saat aku mula-mula menghijrahkan diriku dulu... aku rindu saat itu ALLAH...saat air mataku mengalir panas dipipi, sedang dahiku terasa menyentuh arasyMu.....saat dunia ini ku buang jauh... entah kenapa segalanya seolah semakin payah..... FARGHFIRLI YA ALLAH... teman, izinkan aku uzlah seketika...mencari semula, letak tuhan dalam hatiku....jangan risau...roh dakwah akan sentiasa mengalir dalam aliran darahku tak kira di ceruk mana aku bersendiri....


Jangan lupa memberikan sedikit komentar ye!!

This entry was posted on 6:34 PM and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

2 Komentar

saya yakin akak kuat...

InsyaAllah,biarpun jasad atau jiwa tidak hadir bersama,namun ruh dan semangat tetap setia disisi...tabahkan hati wahai sahabat, kerana kita dulunya sendiri dan bakal sendiri...seringkali manusia tidak mengerti, tetapi Allah Maha Memahami dan diri kita sendiri yang mengetahui...ambillah masa merungkai segala kabut di jiwa..dan pulanglah ke lapangan dakwah dengan langkah tabah nan gagah seorang asadullah...kita ini pemburu syahid dan cintaNya...jadi tidak perlu gusar akan karenah manusia...atau sesiapa sahaja...biarlah jasad bersama teman-teman dibumi, tapi hati berladung cinta bersama ILLahi...Amin...

Post a Comment